Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu e-mail marketingu. Wirtualna Asystentka pomoże je wyeliminować. admin 25 maja, 2023

Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu e-mail marketingu. Wirtualna Asystentka pomoże je wyeliminować.

Czy wiesz, że e-mail marketing to podstawa komunikacji z Twoim klientem?

Dbaj o relację z klientem- wybierz e-mail marketing

W ramach e-mail marketingu tworzone są spersonalizowane wiadomości e-mail, które składają się na różne moduły. Z najbardziej popularnych wyróżniamy oferty, informacje o nowościach, artykuły, porady czy zaproszenia do wydarzeń. Takie wiadomości są wysyłane do listy mailingowej, czyli zbioru adresów e-mail, które zostały zgromadzone przez markę poprzez zapisy na stronie internetowej, newslettery, konkursy, webinary.

Aktualnie jest to podstawa w komunikacji z marką, mająca na celu utrzymanie stałego kontaktu z klientem. Nie daj o sobie zapomnieć, zadbaj o profesjonalny e-mail marketing z wirtualna asystentka warszawa.

Jakich błędów nie popełniać?

Prowadząc e-mail marketing, sprawdź jakie są najczęściej popełniane błędy, wyróżniamy najczęstsze poniżej.

Brak zezwolenia na otrzymywanie wiadomości e-mail.
Wysyłanie wiadomości do osób, które nie wyraziły zgody na otrzymywanie e-maili marketingowych, narusza zasady prywatności i może prowadzić do złego wrażenia i utraty zaufania wobec Twojej marki. Nie pozwól, aby jeden błąd przekreślił wizerunek firmy.

Brak spersonalizowanych treści.
Odbiorcy oczekują spersonalizowanych wiadomości, które są dostosowane do ich potrzeb i preferencji. Unikaj wysyłania masowych wiadomości bez żadnego kontekstu lub spersonalizowania.

Zbyt częste wysyłanie wiadomości.
Wysyłanie zbyt dużej liczby e-maili może zirytować odbiorców i skutkować oznaczeniem Twoich wiadomości jako spam. Dostosuj częstotliwość wysyłki do preferencji odbiorców i bądź ostrożny, aby nie zalewać ich skrzynki pocztowej.

Niedostosowanie wiadomości pod kątem urządzeń mobilnych.
Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych do sprawdzania poczty elektronicznej. Upewnij się, że Twoje wiadomości są responsywne i wyglądają dobrze na różnych urządzeniach.

Nieodpowiedni czas wysyłki.
Wybór odpowiedniego czasu wysyłki jest kluczowy dla skuteczności kampanii e-mail marketingowej. Staraj się dostosować godziny wysyłki do preferencji odbiorców i analizuj wyniki, aby dowiedzieć się, kiedy Twoje wiadomości mają największą skuteczność.

Zleć pisanie e-mail marketingu Wirtualnej Asystentce

Możesz zlecać e-mail marketing w miarę rozwoju swojej firmy, bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Zdalny pracownik na godziny może dostosować się do potrzeb twojej marki i tworzyć odpowiednie treści. Korzystając z usług asystent wirtualny, już dziś możesz zacząć oszczędzać cenny czas.