Wirtualne biuro w Krakowie
Wirtualny adres dla Ciebie
Biuro we własnej nieruchomości
Działamy skutecznie od 2013 roku
Panel klienta 24/7
Zamów w 15 minut Wirtualne biuro Kraków
Zamów w 15 minut Wirtualne biuro Kraków
Wirtualne biuro w Krakowie – to realny adres dla każdej firmy.
Wirtualne biuro to adres rejestracyjny, korespondencyjny i marketingowy dla potrzeb biznesu.
50 zł / mies.
Idealny wybór na start biznesu- ✓ adres do rejestracji
- ✓ obsługa korespondencji i paczek
- ✓ powiadomienia mailowe o korespondencji
- ✓ dostęp do panelu klienta 24/7
- ✓ 1 godzina sali spotkań w miesiącu
- ✓ 10 stron skanu korespondencji
- ✓ 1 raz w miesiącu odesłanie oryginalnej korespondencji*
- ✓ możliwość odbioru osobistego od poniedziałku do piątku
65 zł / mies.
Najlepszy wybór dla większości firm- ✓ adres do rejestracji
- ✓ obsługa korespondencji i paczek
- ✓ powiadomienia mailowe o korespondencji
- ✓ dostęp do panelu klienta 24/7
- ✓ 4 godziny sali spotkań w miesiącu
- ✓ 30 stron skanu korespondencji
- ✓ 1 raz w miesiącu odesłanie oryginalnej korespondencji*
- ✓ możliwość odbioru osobistego od poniedziałku do piątku
80 zł / mies.
Pakiet dla rozwiniętego biznesu- ✓ adres do rejestracji
- ✓ obsługa korespondencji i paczek
- ✓ powiadomienia mailowe o korespondencji
- ✓ dostęp do panelu klienta 24/7
- ✓ 8 godzin sali spotkań w miesiącu
- ✓ 100 stron skanu korespondencji
- ✓ 4 razy w miesiącu odesłanie oryginalnej korespondencji*
- ✓ możliwość odbioru osobistego od poniedziałku do piątku
Cennik zawiera ceny netto
Cennik nie zawiera kosztów odesłania korespondencji
Krakowski oddział HUB Kolektyw
Nowoczesne prowadzenie biznesu, czyli wirtualne biuro w krakowskiej odsłonie
Myślisz o prowadzeniu własnej działalności? Oszczędność czasu jest dla Ciebie priorytetem? Wirtualne biuro w Krakowie to odpowiedź na wszystkie Twoje potrzeby. Oferujemy wirtualny adres dla siedziby Twojej spółki w dzielnicy Kraków – Podgórze oraz przestrzeń do pracy w nowoczesnym biurowcu Hexagon. Lokalizacja biur HUB Kolektyw to m.in. łatwa komunikacja z centrum oraz innymi dzielnicami Krakowa.
Sprawdź naszą ofertę na biura wirtualne Kraków. Proponujemy szeroki pakiet usług. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze.
Wybierz swoje wirtualne biuro Kraków
Wybierz swoje wirtualne biuro Kraków
Zamów w 15 minut wirtualne biuro w Krakowie dla Twojej firmy lub wirtualny adres dla osoby fizycznej.
Urzędy pod które podlega nasze wirtualne biuro
Sprawdź pod jakie urzędy będzie podlegać Twoja firma.
Urząd skarbowy Mokotów to najlepszy wybór dla przedsiębiorcy!
Wirtualne biuro – Kraków Podgórze
Niezależnie od tego czy prowadzisz jednoosobową działalność, spółkę czy fundację – zadbamy o Twoje biznesowe potrzeby. Gwarantujemy pełną satysfakcję z oferowanych przez nas usług oraz jedną, prostą umowę wraz z atrakcyjnym systemem fakturowania. Wirtualne biuro – Kraków to doskonałe rozwiązanie m.in. dla:
- freelancerów,
- start’ upów,
- małych firm,
- sklepów internetowych,
- firm, które otwierają oddział w Krakowie
i wielu innych. Nie czekaj, sprawdź naszą ofertę, wybierz tani wynajem adresu dla swojej firmy w Krakowie i ciesz się wysokiej jakością kompleksową obsługą firm.
Sprawdź również nasze sale konferencyjne – Kraków Podgórze
Wirtualne biuro Kraków Podgórze: dobry adres i wsparcie
Wirtualne biuro to nie tylko tani wynajem adresu do rejestracji firmy w Krakowie. W ramach tanich pakietów, które przygotowaliśmy dla Ciebie, zapewniamy również:
- wsparcie Twojego biznesu już na etapie startowym,
- komfortową przestrzeń konferencyjną w nowoczesnym biurowcu Hexagon w Krakowie,
- profesjonalną obsługę sekretariatu,
- 3 rodzaje pakietów w atrakcyjnych cenach,
- zorientowanie na indywidualne potrzeby naszych klientów.
Sprawdź również:
Wygoda i komfort
Zaufanie klienta to dla nas priorytet, dlatego możesz liczyć na nasze wsparcie. Pomożemy Ci zapewniając pomoc w:
- rejestracji spółki krok po kroku i zgodnie z przyjętymi wymogami (KRS, Urząd Skarbowy, ZUS i REGON),
- prowadzeniu firmowej księgowości.
Elastyczna oferta – wirtualne biuro Podgórze
Specjalnie dla indywidualnych potrzeb każdej firmy przygotowaliśmy trzy pakiety, tak aby każdy przedsiębiorca znalazł coś dla swojego biznesu. HUB Kolektyw to także maksymalne dopasowanie umowy pod firmę i jej rozwój: zapewniamy możliwość zmiany pakietu zarówno w górę, jak i w dół. Nie czekaj, już dziś skontaktuj się z nami i zamów usługę dla siebie.
Chcesz przerwać usługę: wirtualny adres firmy Kraków? Wystarczy jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
Korzyści wynajmu wirtualnego biura od HUB Kolektyw w Krakowie
- prestiżowa lokalizacja w krakowskiej dzielnicy Podgórze,
- wirtualny adres Kraków,
- zorientowanie na klienta oraz dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
- skanowanie korespondencji na życzenie,
- indywidualne podejście do klienta.
Zdajemy sobie sprawę, że zakładając własną działalność, napotyka się wiele łatwych i trudniejszych pytań. Na wszystkie postaramy się udzielić odpowiedzi. To u nas znajdziesz wsparcie i pomoc.
Oferujemy również wirtualne biuro w Warszawie! Sprawdź jego możliwości!
Wirtualne biuro Kraków – optymalne rozwiązania dla Twojego biznesu
Kiedy warto rozważyć inwestycję w biuro wirtualne – Kraków? Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorców, freelancerów, oraz wszystkich tych, którzy poszukują profesjonalnej przestrzeni biznesowej bez konieczności wynajmowania fizycznego biura. Wirtualny adres dla firmy – Kraków to oszczędność, wygoda, prywatność i dobry PR!
Wynajem adresu – Kraków. Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?
- Prestiżowy adres w Krakowie – Zyskaj prestiżowy adres w jednym z najbardziej rozwojowych miast w Polsce. Wirtualny adres biura – Kraków pozwoli Ci zarejestrować firmę w świetnym miejscu, co dodatkowo buduje zaufanie wśród klientów i partnerów biznesowych.
- Profesjonalna obsługa korespondencji – Oferujemy kompleksową obsługę korespondencji, dzięki czemu masz pewność, że każda przesyłka i list dociera do Ciebie w terminie. Wirtualne biuro w Krakowie gwarantuje Ci skrupulatność i poufność w obszarze obsługi korespondencji. Zadbaj o dobry adres do rejestracji firmy – Kraków!
- Elastyczność wynajmu biura – Zrezygnuj z konieczności wynajmowania fizycznego biura i ciesz się pełną elastycznością. Kraków biuro wirtualne – pozwala Ci korzystać z profesjonalnego adresu w Krakowie, niezależnie od lokalizacji Twojej rzeczywistej pracy.
- Korzystne warunki finansowe – Oferujemy konkurencyjne ceny, dzięki którym korzystanie z wirtualnego biura w Krakowie jest nie tylko funkcjonalne, ale także ekonomiczne. Bez dodatkowych opłat i ukrytych kosztów.
- Usługi dodatkowe – Oprócz podstawowej oferty wirtualnych biur, możemy dostosować nasze usługi do Twoich indywidualnych potrzeb. Skorzystaj z dodatkowych opcji, takich jak wynajem sal konferencyjnych, obsługa telefoniczna czy wsparcie administracyjne.
Wybierając ofertę: Kraków – wirtualne biuro, inwestujesz w profesjonalną wizję swojego biznesu. Pozwól nam wesprzeć Cię w codziennych aspektach prowadzenia firmy, a Ty skup się na rozwoju swojej działalności. Skontaktuj się z nami i załóż nowy, wirtualny adres – Kraków Podgórze.
Sprawdź też:
Oferujemy również wirtualne biuro w Warszawie! Sprawdź jego możliwości!
Dlaczego warto wybrać wirtualne biuro w HUB?
Biura wirtualne Kraków - niska cena i inne korzyści vs tradycyjne biuro
Wirtualne biuro dla firmy zwane też wirtualnym adresem do wynajęcia w Krakowie pozwala ograniczyć koszty, które wiążą się z rozpoczęciem i prowadzeniem działalności na własny rachunek.
Decydując się na wynajem adresu z HUB Kolektyw w ramach usług wirtualne biuro, minimalizujesz wydatki.
W jaki sposób?
- Nie ponosisz kosztów związanych z wynajmem drogiego biura i jego wyposażeniem
- Nie musisz poświęcać czasu na chodzenie na pocztę aby odbierać awizo
- Nie musisz zatrudniać takich pracowników, jak: recepcjonistka, sprzątaczka, sekretarka
- Nie musisz pamiętać o zakupach do biura takich jak papier, tusz, kawa czy herbata
W ramach jednej opłaty wybranego pakietu masz wszystko w cenie.
Otrzymasz adres do rejestracji firmy, odbiór listów i paczek w Twoim imieniu, skanowanie listów, sale spotkań wraz z serwisem kawowym, w której możesz pracować lub przeprowadzisz spotkanie, wygodny panel klienta 24/7, gdzie znajdziesz całą historię korespondencji
Oferujemy również poza wirtualny biurem możliwość wynajmu tradycyjnego biura serwisowanego w Krakowie!
Współczesny rynek jest wyjątkowo konkurencyjny – każdy robi wszystko, by odnieść jak największe zyski przy jak najmniejszych wydatkach. Koszty warto minimalizować na wiele sposobów, a jednym z nich jest inwestycja w wirtualne biuro w Krakowie, które zapewnia tanie usługi w trosce o zadowolenie klientów.
Jeśli zatem chcesz maksymalizować zyski, ograniczając wydatki i szukasz biura w niskiej cenie, wirtualny adres firmy to Twoja szansa na sukces!
Zapraszamy do kontaktu oraz zapoznania się z naszym cennikiem oraz ofertą i skorzystania z naszych usług.
Dopiero zakładasz spółkę lub działalność gospodarczą?
Jesteś przed rejestracją firmy na naszym adresie?
Jeśli dokonujesz rejestracji firmy online przez system S-24 lub CEIDG korzystając z adresu wirtualnego biura, pamiętaj, że musisz nas o tym poinformować.
Wystarczy, że klikniesz przycisk poniżej, aby dokonać zgłoszenia.
Umowę należy podpisać w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
Przypominamy, że Urzędy Skarbowe dokonują weryfikacji adresów dla celów rejestrowych.
Zastanawiasz się, jak łatwo zarejestrować spółkę?
Zapewniamy profesjonalną pomoc w założeniu spółek z.o.o.
Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści przeprowadzą Cię przez proces rejestracji Twojej nowej spółki w KRS, wykorzystując przy tym adres wirtualnego biura.
Z nami założenie spółki jest szybkie i łatwe w cenie:
690 zł netto
Oferujemy kompleksowe usługi księgowe dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
FAQ - wirtualne biuro Kraków
W ramach usługi wirtualne biuro / wirtualny adres, Państwa firma posługiwać się będzie adresem rejestrowym oraz marketingowym: ul. Zamknięta 10 1.5, 30-554 Kraków Podgórze.
Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze
ul. Wadowicka 10
30-415 Kraków
woj. małopolskie
telefon: (12) 254 70 00
W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz na naszej stronie wybierając lokalizację dogodną dla Państwa firmy.
Mamy 3 biura do wyboru.
Warszawa Świeradowska: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/
Warszawa Puławska: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/
Kraków Zamknięta: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-krakow/
Umowa dla Państwa przesyłana jest za pomocą platformy AUTENTI, która w prosty i szybki sposób umożliwia zawieranie umów na odległość
W przypadku braku możliwości zawarcia umowy poprzez podpis elektroniczny lub platformę AUTENTI, zapraszamy do wizyty w siedzibie HUB Kolektyw, by podpisać umowę osobiście.
Oczywiście! Preferujemy taką formę obiegu dokumentów jako szybką i ekologiczną.
Przygotowana umowa dla Państwa firmy zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów
Przygotowanie umowy na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia zostanie przygotowana w ciągu 15 minut i przesłana do podpisu za pośrednictwem platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.
Po podpisaniu umowy przez obie strony można się już posługiwać adresem HUB Kolektyw.
Formularz znajdą Państwo na naszej stronie internetowej klikając pomarańczowy przycisk: WIRTUALNE BIURO WARSZAWA lub WIRTUALNE BIURO KRAKÓW. Następnie pojawi się cennik pakietów, należy przewinąć w dół i kliknąć czerwony przycisk ZAMÓW pod pakietem, który Państwa interesuje.
Linki bezpośrednie do formularza zamówienia:
- Kraków Zamknięta: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-krakow/
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Nasza oferta jest elastyczna, tak by maksymalnie dostosować się do zmian w Państwa firmie.
Wykaz dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy jest uzależniony od formy prawnej prowadzonej firmy.
Wykaz dokumentów dla spółki z. o.o.
SPÓŁKA POSIADAJĄCA KRS (już działająca) | SPÓŁKA NOWO ZAKŁADANA (w trakcje rejestracji) |
Ø Aktualny KRS Ø Dane osobowe reprezentanta spółki | Ø umowa spółki z portalu S24 lub akt notarialny zawarcia spółki Ø Dane osobowe reprezentanta spółki |
Wykaz dokumentów dla działalność gospodarczej
– dane osoby fizycznej zakładającej działalność gospodarczą.
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA (już działająca) | DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA (w trakcje rejestracji) |
Ø Aktualny wpis z CDIG Ø Dane osobowe właściciela działalności | Ø Nazwa firmy Ø Dane osobowe właściciela działalności |
W przypadku spółek:
W związku z tym, że podmiot dopiero będzie zakładany należy przesłać skan umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24.
Na tym etapie nie jest wymagane wskazanie dokładnego adresu, wystarczy wskazać miasto jako siedzibę spółki.
Po przesłaniu skanu umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24 zostanie przygotowana dla Państwa umowa na usługę adresu firmowego, która zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.
Następnie po dosłaniu do HUB Kolektyw brakującego wpisu do KRS i potwierdzenia nadania numeru NIP zostanie Państwu przesłany aneks do umowy uzupełniający brakujące dane Państwa spółki. Aneks zostanie podpisany również za pomocą platformy AUTENTI.
W przypadku działalności:
Jeśli posiadają Państwo NIP prywatny osoby fizycznej to on stanowić będzie jednocześnie NIP działalności gospodarczej. W takiej sytuacji zostanie przygotowana od razu umowa dla Państwa i przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.
Przy braku prywatnego NIP przed rejestracją działalności w CEIDG należy w pierwszej kolejności podpisać umowę z HUB Kolektyw. Na ten moment w umowie nie będzie wskazany nr NIP, ponieważ firma dopiero będzie zakładana i należy wystąpić o nadanie numeru NIP .
Żeby uzyskać NIP, należy złożyć zgłoszenie identyfikacyjne NIP-7. Osoba fizyczna rozpoczynająca działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG składa zgłoszenie identyfikacyjne stanowiące podstawę nadania NIP we wniosku o wpis jednoosobowej działalności gospodarczej.
Po zarejestrowaniu działalności odsyłają Państwo do nas wpis z CEIDG z nadanym numerem. Szczegółowe informację odnośnie działalności gospodarczej można sprawdzić na stronie Rządowej pod LINKIEM (https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00120)
W zależności od Państwa potrzeb mamy do dyspozycji 3 pakiety: MINI, MEDIO, PRO.
Pakiety różnią się przede wszystkim ilością skanowanych dokumentów, liczbą godzin sali spotkań do wykorzystania miesięcznie oraz częstotliwością odsyłania korespondencji na wskazany adres.
Zmiany wybranego pakietu wirtualne biuro / wirtualny adres można dokonać w dowolnym momencie. Migracja jest możliwa zarówno w górę, jak i w dół i dokonywana jest na podstawie aneksu do umowy.
Pełny cennik znajdą Państwo w poniższej zakładce: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/
W ramach usługi przyjmujemy paczki do 2 kg o maksymalnych wymiarach 50 cm.
Posiadając wykupioną usługę biura firmowego odbieramy wszelkie listy polecone niezależnie od nadawcy.
Każdy pakiet posiada inną liczbę skanów, w zależności czy wybiorą Państwo MINI, MEDIO czy PRO. Szczegóły znajdą Państwo w poniższej zakładce:
Rekomendujemy przejście na wyższy pakiet zgodnie z Państwa potrzebami.
W dowolnym momencie można odebrać korespondencję w godzinach pracy biura. Zapewniamy też odsyłanie korespondencji raz lub parę razy w miesiącu pod wskazany adres korespondencyjny, w zależności od wybranego pakietu.
W każdym momencie mogą Państwo upoważnić inną osobę do odbioru dokumentów firmowych.
Należy wysłać na maila informację kogo Państwo upoważniają do odbioru korespondencji.
Nie odnotowaliśmy takiej sytuacji. Urząd Skarbowy czasem weryfikuję, czy dana firma ma aktywną usługę w HUB Kolektyw.
W sytuacji pojawienia się Państwa kontrahenta / klienta w biurze, zawsze dbamy o dobre imię Państwa firmy. Informujemy, że w tym momencie nie ma nikogo w biurze oraz prosimy o pozostawienie informacji do przekazania. Po wizycie otrzymują Państwo maila ze statusem wizyty.
Płatność jest dokonywana przelewem na podstawie otrzymanej faktury za wybrany przez Państwa okres rozliczeniowy. Do wyboru mamy okres:
- miesięczny,
- półroczny z naliczonym rabatem
- roczny z naliczonym rabatem
Fakturę można również opłacić gotówką na miejscu w biurze.
Współpraca z wirtualnym biurem opiera się o system oraz informację mailową.
W systemie znajdą Państwo:
- informację o otrzymanej korespondencji wraz z datami oraz nazwą nadawcy,
- informację o fakturach i płatnościach
- komunikacja z biurem obsługującym Państwa firmę.
System dostępny jest na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://hubkolektyw.pl/logowanie/ Każda firma otrzymuje swój unikalny login i hasło po podpisaniu umowy.
W dniu nadejścia korespondencji otrzymują Państwo powiadomienie mailowe o korespondencji wraz z podaniem nadawcy listu. Taka sama wiadomość znajduje się w dedykowanym systemie.
W dowolnym momencie mogą Państwo poprosić o zeskanowanie wskazanego listu lub całości korespondencji.
Tak w ramach usług dla biznesu nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe. W zależności od rodzaju i formy opodatkowania mają Państwo do wyboru różne usługi księgowe.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i cenami na stronie: https://hubkolektyw.pl/uslugi-ksiegowe/
Wspieramy biznesy w pozyskiwaniu finansowania oraz doradzimy, jakie rozwiązanie będzie dla nich najlepsze. Pomagamy w uzyskaniu środków na bieżącą działalność jak i na zaplanowane inwestycji – niezależnie od wysokości planowanej inwestycji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronie: https://hubkolektyw.pl/finansowanie/ lub kontakt z koordynatorem Bartosz Wąsikowski pod mailem: bartosz.wasikowski@hubkolektyw.pl
W ramach współpracy z HUB Kolektyw można skorzystać z usług:
- Wirtualna Asystentka to realne wsparcie dla każdego biznesu bez zatrudniania pracownika. Jest to innowacyjna usługa wsparcia przedsiębiorców w najbardziej czasochłonnych czynnościach. Zapraszamy do oferty: https://hubkolektyw.pl/wirtualna-asystentka/
Twój wirtualny adres – to usługa skierowana do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. Usługa polega na wynajęciu adresu do doręczeń (pocztowych, kurierskich), obsługi korespondencji. W zależności od pakietu przesyłki są rejestrowane oraz skanowane bezpośrednio na skrzynkę mailową oraz do aplikacji. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często podróżują lub nie posiadają stałego miejsca zamieszkania lub szukają wygody zamiast stać na poczcie
Lokalizacja - Wybierz Twoje wirtualne biuro
Lokalizacja - Wybierz Twoje wirtualne biuro
Sprawdź, jak łatwo trafisz do wirtualnego biura HUB Kolektyw.
Dla Ciebie tworzymy wygodne rozwiązania!
Wirtualne biuro, wirtualny adres, księgowość, zakładanie spółek, finansowanie działalności, sale konferencyjne, coworking, biuro.
Świeradowska
ul. Świeradowska 47
02-662 Warszawa, Mokotów
+22 843 18 17
+48 733 810 020
biuro@hubkolektyw.pl
Puławska
ul. Puławska 77
05-595 Warszawa, Mokotów
+22 570 32 94
+48 798 578 780
pulawska@hubkolektyw.pl
Zamknięta
ul. Zamknięta 10 lok 1. 5
030-554 Kraków
+12 315 42 35
+48 513 856 228
krakow@hubkolektyw.pl