Myślisz o prowadzeniu własnej działalności? Oszczędność czasu jest dla Ciebie priorytetem? Wirtualne biuro w Krakowie to odpowiedź na wszystkie Twoje potrzeby. Oferujemy wirtualny adres dla siedziby Twojej spółki w dzielnicy Kraków – Podgórze oraz przestrzeń do pracy w nowoczesnym biurowcu Hexagon. Lokalizacja biur HUB Kolektyw to m.in. łatwa komunikacja z centrum oraz innymi dzielnicami Krakowa. Sprawdź naszą ofertę, oferujemy szeroki pakiet usług. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze.
Przy płatności za 1 miesiąc |
|||
---|---|---|---|
Przy płatności za 6 miesięcy |
|||
Przy płatności za 12 miesięcy |
|||
ZAMÓW | ZAMÓW | ZAMÓW | |
WYBIERZ SWÓJ PAKIET | Pakiet MINI Kraków | Pakiet MEDIO Kraków | Pakiet PRO Kraków |
Adres firmy w Krakowie Podgórze | Zamknięta 10, Kraków | |
✓ | ✓ | ✓ |
Obsługa korespondencji przychodzącej |
✓ | ✓ | ✓ |
Informowanie o nadejściu nowej korespondencji |
✓ | ✓ | ✓ |
Odsyłanie korespondencji na wskazany adres** |
1x w miesiącu | 1x w miesiącu | 4x w miesiącu |
Przesyłanie skanów korespondencji | 10 stron | 30 stron | 100 stron |
Dostęp do panelu klienta 24h | ✓ | ✓ | ✓ |
Dostęp do sali spotkań
ilość godzin w miesiącu w ramach pakietu | 1 godzina | 4 godziny | 8 godzin |
* ceny netto
** cena nie zawiera kosztów odesłania korespondencji
Niezależnie od tego czy prowadzisz jednoosobową działalność, spółkę czy fundację – zadbamy o Twoje biznesowe potrzeby. Gwarantujemy pełną satysfakcję z oferowanych przez nas usług oraz jedną, prostą umowę wraz z atrakcyjnym systemem fakturowania. Wirtualne biuro w Krakowie to doskonałe rozwiązanie m.in. dla:
i wielu innych. Nie czekaj, sprawdź naszą ofertę, wybierz tani wynajem adresu dla swojej firmy w Krakowie i ciesz się wysokiej jakością kompleksową obsługą firm.
Sprawdź również nasze sale konferencyjne – Kraków Podgórze
Wirtualne biuro to nie tylko tani wynajem adresu do rejestracji firmy w Krakowie. W ramach tanich pakietów, które przygotowaliśmy dla Ciebie, zapewniamy również:
Zaufanie klienta to dla nas priorytet, dlatego możesz liczyć na nasze wsparcie. Pomożemy Ci zapewniając pomoc w:
Specjalnie dla indywidualnych potrzeb każdej firmy przygotowaliśmy trzy pakiety, tak aby każdy przedsiębiorca znalazł coś dla swojego biznesu. HUB Kolektyw to także maksymalne dopasowanie umowy pod firmę i jej rozwój: zapewniamy możliwość zmiany pakietu zarówno w górę, jak i w dół. Nie czekaj, już dziś skontaktuj się z nami i zamów usługę dla siebie.
Chcesz przerwać usługę? Wystarczy jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
Zdajemy sobie sprawę, że zakładając własną działalność napotyka się wiele łatwych i trudniejszych pytań. Na wszystkie postaramy się udzielić odpowiedzi. To u nas znajdziesz wsparcie i pomoc.
Oferujemy również wirtualne biuro w Warszawie! Sprawdź jego możliwości!
W ramach usługi wirtualne biuro / wirtualny adres, Państwa firma posługiwać się będzie adresem rejestrowym oraz marketingowym: ul. Zamknięta 10 1.5, 30-554 Kraków Podgórze.
Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze
ul. Wadowicka 10
30-415 Kraków
woj. małopolskie
telefon: (12) 254 70 00
W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz na naszej stronie wybierając lokalizację dogodną dla Państwa firmy.
Mamy 3 biura do wyboru.
Warszawa Świeradowska: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/
Warszawa Puławska: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/
Kraków Zamknięta: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-krakow/
Umowa dla Państwa przesyłana jest za pomocą platformy AUTENTI, która w prosty i szybki sposób umożliwia zawieranie umów na odległość
W przypadku braku możliwości zawarcia umowy poprzez podpis elektroniczny lub platformę AUTENTI, zapraszamy do wizyty w siedzibie HUB Kolektyw, by podpisać umowę osobiście.
Oczywiście! Preferujemy taką formę obiegu dokumentów jako szybką i ekologiczną.
Przygotowana umowa dla Państwa firmy zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów
Przygotowanie umowy na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia zostanie przygotowana w ciągu 15 minut i przesłana do podpisu za pośrednictwem platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.
Po podpisaniu umowy przez obie strony można się już posługiwać adresem HUB Kolektyw.
Formularz znajdą Państwo na naszej stronie internetowej klikając pomarańczowy przycisk: WIRTUALNE BIURO WARSZAWA lub WIRTUALNE BIURO KRAKÓW. Następnie pojawi się cennik pakietów, należy przewinąć w dół i kliknąć czerwony przycisk ZAMÓW pod pakietem, który Państwa interesuje.
Linki bezpośrednie do formularza zamówienia:
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Nasza oferta jest elastyczna, tak by maksymalnie dostosować się do zmian w Państwa firmie.
Wykaz dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy jest uzależniony od formy prawnej prowadzonej firmy.
Wykaz dokumentów dla spółki z. o.o.
SPÓŁKA POSIADAJĄCA KRS (już działająca) |
SPÓŁKA NOWO ZAKŁADANA (w trakcje rejestracji) |
Ø Aktualny KRS Ø Dane osobowe reprezentanta spółki |
Ø umowa spółki z portalu S24 lub akt notarialny zawarcia spółki Ø Dane osobowe reprezentanta spółki |
Wykaz dokumentów dla działalność gospodarczej
– dane osoby fizycznej zakładającej działalność gospodarczą.
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA (już działająca) |
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA (w trakcje rejestracji) |
Ø Aktualny wpis z CDIG Ø Dane osobowe właściciela działalności |
Ø Nazwa firmy Ø Dane osobowe właściciela działalności |
W przypadku spółek:
W związku z tym, że podmiot dopiero będzie zakładany należy przesłać skan umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24.
Na tym etapie nie jest wymagane wskazanie dokładnego adresu, wystarczy wskazać miasto jako siedzibę spółki.
Po przesłaniu skanu umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24 zostanie przygotowana dla Państwa umowa na usługę adresu firmowego, która zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.
Następnie po dosłaniu do HUB Kolektyw brakującego wpisu do KRS i potwierdzenia nadania numeru NIP zostanie Państwu przesłany aneks do umowy uzupełniający brakujące dane Państwa spółki. Aneks zostanie podpisany również za pomocą platformy AUTENTI.
W przypadku działalności:
Jeśli posiadają Państwo NIP prywatny osoby fizycznej to on stanowić będzie jednocześnie NIP działalności gospodarczej. W takiej sytuacji zostanie przygotowana od razu umowa dla Państwa i przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.
Przy braku prywatnego NIP przed rejestracją działalności w CEIDG należy w pierwszej kolejności podpisać umowę z HUB Kolektyw. Na ten moment w umowie nie będzie wskazany nr NIP, ponieważ firma dopiero będzie zakładana i należy wystąpić o nadanie numeru NIP .
Żeby uzyskać NIP, należy złożyć zgłoszenie identyfikacyjne NIP-7. Osoba fizyczna rozpoczynająca działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG składa zgłoszenie identyfikacyjne stanowiące podstawę nadania NIP we wniosku o wpis jednoosobowej działalności gospodarczej.
Po zarejestrowaniu działalności odsyłają Państwo do nas wpis z CEIDG z nadanym numerem. Szczegółowe informację odnośnie działalności gospodarczej można sprawdzić na stronie Rządowej pod LINKIEM (https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00120)
W zależności od Państwa potrzeb mamy do dyspozycji 3 pakiety: MINI, MEDIO, PRO.
Pakiety różnią się przede wszystkim ilością skanowanych dokumentów, liczbą godzin sali spotkań do wykorzystania miesięcznie oraz częstotliwością odsyłania korespondencji na wskazany adres.
Zmiany wybranego pakietu wirtualne biuro / wirtualny adres można dokonać w dowolnym momencie. Migracja jest możliwa zarówno w górę, jak i w dół i dokonywana jest na podstawie aneksu do umowy.
Pełny cennik znajdą Państwo w poniższej zakładce: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/
W ramach usługi przyjmujemy paczki do 2 kg o maksymalnych wymiarach 50 cm.
Posiadając wykupioną usługę biura firmowego odbieramy wszelkie listy polecone niezależnie od nadawcy.
Każdy pakiet posiada inną liczbę skanów, w zależności czy wybiorą Państwo MINI, MEDIO czy PRO. Szczegóły znajdą Państwo w poniższej zakładce:
Rekomendujemy przejście na wyższy pakiet zgodnie z Państwa potrzebami.
W dowolnym momencie można odebrać korespondencję w godzinach pracy biura. Zapewniamy też odsyłanie korespondencji raz lub parę razy w miesiącu pod wskazany adres korespondencyjny, w zależności od wybranego pakietu.
W każdym momencie mogą Państwo upoważnić inną osobę do odbioru dokumentów firmowych.
Należy wysłać na maila informację kogo Państwo upoważniają do odbioru korespondencji.
Nie odnotowaliśmy takiej sytuacji. Urząd Skarbowy czasem weryfikuję, czy dana firma ma aktywną usługę w HUB Kolektyw.
W sytuacji pojawienia się Państwa kontrahenta / klienta w biurze, zawsze dbamy o dobre imię Państwa firmy. Informujemy, że w tym momencie nie ma nikogo w biurze oraz prosimy o pozostawienie informacji do przekazania. Po wizycie otrzymują Państwo maila ze statusem wizyty.
Płatność jest dokonywana przelewem na podstawie otrzymanej faktury za wybrany przez Państwa okres rozliczeniowy. Do wyboru mamy okres:
Fakturę można również opłacić gotówką na miejscu w biurze.
Współpraca z wirtualnym biurem opiera się o system oraz informację mailową.
W systemie znajdą Państwo:
System dostępny jest na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://hubkolektyw.pl/logowanie/ Każda firma otrzymuje swój unikalny login i hasło po podpisaniu umowy.
W dniu nadejścia korespondencji otrzymują Państwo powiadomienie mailowe o korespondencji wraz z podaniem nadawcy listu. Taka sama wiadomość znajduje się w dedykowanym systemie.
W dowolnym momencie mogą Państwo poprosić o zeskanowanie wskazanego listu lub całości korespondencji.
Tak w ramach usług dla biznesu nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe. W zależności od rodzaju i formy opodatkowania mają Państwo do wyboru różne usługi księgowe.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i cenami na stronie: https://hubkolektyw.pl/uslugi-ksiegowe/
Wspieramy biznesy w pozyskiwaniu finansowania oraz doradzimy, jakie rozwiązanie będzie dla nich najlepsze. Pomagamy w uzyskaniu środków na bieżącą działalność jak i na zaplanowane inwestycji – niezależnie od wysokości planowanej inwestycji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronie: https://hubkolektyw.pl/finansowanie/ lub kontakt z koordynatorem Bartosz Wąsikowski pod mailem: bartosz.wasikowski@hubkolektyw.pl
W ramach współpracy z HUB Kolektyw można skorzystać z usług:
Twój wirtualny adres – to usługa skierowana do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. Usługa polega na wynajęciu adresu do doręczeń (pocztowych, kurierskich), obsługi korespondencji. W zależności od pakietu przesyłki są rejestrowane oraz skanowane bezpośrednio na skrzynkę mailową oraz do aplikacji. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często podróżują lub nie posiadają stałego miejsca zamieszkania lub szukają wygody zamiast stać na poczcie
Warszawa Świeradowska 47
ul. Świeradowska 47
02-662 Warszawa, Mokotów
+22 843 18 17
+48 733 810 020
biuro@hubkolektyw.pl
Warszawa Puławska 77
ul. Puławska 77 lok. U.5
02-595 Warszawa, Mokotów
+22 570 32 94
+48 798 578 780
pulawska@hubkolektyw.pl
ul. Zamknięta 10 lok. 1.5
30-554 Kraków Podgórze
+12 315 42 35
+48 513 856 228
krakow@hubkolektyw.pl
Biuro HUB Kolektyw sp. z o.o. ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy KRS o numerze KRS 0000923105, kapitał zakładowym 5000 zł., NIP 5213791235, REGON 36806529900000
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych w związku z zawarciem umowy z HUB Kolektyw
Copyright 2013 - 2021 HUB Kolektyw - Wirtualne biuro Warszawa i Kraków
Projektowanie stron www Warszawa: OlimpWeb