Skip to main content

Blog startUP & MŚP

Wirtualne biuro Kraków

Krakowski oddział HUB Kolektyw
Nowoczesne prowadzenie biznesu, czyli wirtualne biuro w krakowskiej odsłonie

Myślisz o prowadzeniu własnej działalności? Oszczędność czasu jest dla Ciebie priorytetem? Wirtualne biuro w Krakowie to odpowiedź na wszystkie Twoje potrzeby. Oferujemy wirtualny adres dla siedziby Twojej spółki w dzielnicy Kraków – Podgórze oraz przestrzeń do pracy w nowoczesnym biurowcu Hexagon. Lokalizacja biur HUB Kolektyw to m.in. łatwa komunikacja z centrum oraz innymi dzielnicami Krakowa. Sprawdź naszą ofertę na biura wirtualne Kraków. Proponujemy szeroki pakiet usług. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze.

**Cennik obsługi korespondencji

Cennik pakietów*
BIURO WIRTUALNE KRAKÓW

Przy płatności za 1 miesiąc

59 79 99

Przy płatności za 6 miesięcy

53 70 90

Przy płatności za 12 miesięcy

50 65 80
ZAMÓW ZAMÓW ZAMÓW
WYBIERZ SWÓJ PAKIET Pakiet MINI Kraków Pakiet MEDIO Kraków Pakiet PRO
Kraków
Adres firmy w Krakowie Podgórze | Zamknięta 10, Kraków |
Obsługa korespondencji przychodzącej
Informowanie o nadejściu nowej korespondencji
Odsyłanie korespondencji na wskazany adres**
1x w miesiącu 1x w miesiącu 4x w miesiącu
Przesyłanie skanów korespondencji 10 stron 30 stron 100 stron
Dostęp do panelu klienta 24h
Dostęp do sali spotkań 1 godzina 4 godziny 8 godzin

* ceny netto
** cena nie zawiera kosztów odesłania korespondencji

Wirtualne biuro – Kraków Podgórze

Niezależnie od tego czy prowadzisz jednoosobową działalność, spółkę czy fundację – zadbamy o Twoje biznesowe potrzeby. Gwarantujemy pełną satysfakcję z oferowanych przez nas usług oraz jedną, prostą umowę wraz z atrakcyjnym systemem fakturowania. Wirtualne biuro – Kraków to doskonałe rozwiązanie m.in. dla:

  • freelancerów,

  • start’ upów,

  • małych firm,

  • sklepów internetowych,

  • firm, które otwierają oddział w Krakowie

i wielu innych. Nie czekaj, sprawdź naszą ofertę, wybierz tani wynajem adresu dla swojej firmy w Krakowie i ciesz się wysokiej jakością kompleksową obsługą firm.

Sprawdź również nasze sale konferencyjne – Kraków Podgórze

Wirtualne biuro Kraków Podgórze: dobry adres i wsparcie

Wirtualne biuro to nie tylko tani wynajem adresu do rejestracji firmy w Krakowie. W ramach tanich pakietów, które przygotowaliśmy dla Ciebie, zapewniamy również:

  • wsparcie Twojego biznesu już na etapie startowym,

  • komfortową przestrzeń konferencyjną w nowoczesnym biurowcu Hexagon w Krakowie,

  • profesjonalną obsługę sekretariatu,

  • 3 rodzaje pakietów w atrakcyjnych cenach,

  • zorientowanie na indywidualne potrzeby naszych klientów.

Sprawdź również:

Wygoda i komfort

Zaufanie klienta to dla nas priorytet, dlatego możesz liczyć na nasze wsparcie. Pomożemy Ci zapewniając pomoc w:

  • rejestracji spółki krok po kroku i zgodnie z przyjętymi wymogami (KRS, Urząd Skarbowy, ZUS i REGON),

  • prowadzeniu firmowej księgowości.

Elastyczna oferta – wirtualne biuro Podgórze

Specjalnie dla indywidualnych potrzeb każdej firmy przygotowaliśmy trzy pakiety, tak aby każdy przedsiębiorca znalazł coś dla swojego biznesu. HUB Kolektyw to także maksymalne dopasowanie umowy pod firmę i jej rozwój: zapewniamy możliwość zmiany pakietu zarówno w górę, jak i w dół. Nie czekaj, już dziś skontaktuj się z nami i zamów usługę dla siebie.

Chcesz przerwać usługę: wirtualny adres firmy Kraków? Wystarczy jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

Korzyści wynajmu wirtualnego biura od HUB Kolektyw w Krakowie

  • prestiżowa lokalizacja w krakowskiej dzielnicy Podgórze,

  • wirtualny adres Kraków,

  • zorientowanie na klienta oraz dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,

  • skanowanie korespondencji na życzenie,

  • indywidualne podejście do klienta.

Zdajemy sobie sprawę, że zakładając własną działalność, napotyka się wiele łatwych i trudniejszych pytań. Na wszystkie postaramy się udzielić odpowiedzi. To u nas znajdziesz wsparcie i pomoc.

Oferujemy również wirtualne biuro w Warszawie! Sprawdź jego możliwości!

Wirtualne biuro Kraków – optymalne rozwiązania dla Twojego biznesu

Kiedy warto rozważyć inwestycję w biuro wirtualne – Kraków? Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorców, freelancerów, oraz wszystkich tych, którzy poszukują profesjonalnej przestrzeni biznesowej bez konieczności wynajmowania fizycznego biura. Wirtualny adres dla firmy – Kraków to oszczędność, wygoda, prywatność i dobry PR!

Wynajem adresu – Kraków. Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

  1. Prestiżowy adres w Krakowie – Zyskaj prestiżowy adres w jednym z najbardziej rozwojowych miast w Polsce. Wirtualny adres biura – Kraków pozwoli Ci zarejestrować firmę w świetnym miejscu, co dodatkowo buduje zaufanie wśród klientów i partnerów biznesowych.

  2. Profesjonalna obsługa korespondencji – Oferujemy kompleksową obsługę korespondencji, dzięki czemu masz pewność, że każda przesyłka i list dociera do Ciebie w terminie. Wirtualne biuro w Krakowie gwarantuje Ci skrupulatność i poufność w obszarze obsługi korespondencji. Zadbaj o dobry adres do rejestracji firmy – Kraków!

  3. Elastyczność wynajmu biura – Zrezygnuj z konieczności wynajmowania fizycznego biura i ciesz się pełną elastycznością. Kraków biuro wirtualne – pozwala Ci korzystać z profesjonalnego adresu w Krakowie, niezależnie od lokalizacji Twojej rzeczywistej pracy.

  4. Korzystne warunki finansowe – Oferujemy konkurencyjne ceny, dzięki którym korzystanie z wirtualnego biura w Krakowie jest nie tylko funkcjonalne, ale także ekonomiczne. Bez dodatkowych opłat i ukrytych kosztów.

  5. Usługi dodatkowe – Oprócz podstawowej oferty wirtualnych biur, możemy dostosować nasze usługi do Twoich indywidualnych potrzeb. Skorzystaj z dodatkowych opcji, takich jak wynajem sal konferencyjnych, obsługa telefoniczna czy wsparcie administracyjne.

Wybierając ofertę: Kraków – wirtualne biuro, inwestujesz w profesjonalną wizję swojego biznesu. Pozwól nam wesprzeć Cię w codziennych aspektach prowadzenia firmy, a Ty skup się na rozwoju swojej działalności. Skontaktuj się z nami i załóż nowy, wirtualny adres – Kraków Podgórze.

Sprawdź też:

Oferujemy również wirtualne biuro w Warszawie! Sprawdź jego możliwości!

FAQ

Jaki będzie adres mojej firmy?

W ramach usługi wirtualne biuro / wirtualny adres, Państwa firma posługiwać się będzie adresem rejestrowym oraz marketingowym: ul. Zamknięta 10 1.5, 30-554 Kraków Podgórze.

Pod jaki urząd skarbowy podlega adres?


Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze
ul. Wadowicka 10
30-415 Kraków
woj. małopolskie
telefon: (12) 254 70 00

Chcę podpisać umowę, w jaki sposób mam to zrobić?

W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz na naszej stronie wybierając lokalizację dogodną dla Państwa firmy.

Mamy 3 biura do wyboru.

Warszawa Świeradowska:  https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/

Warszawa Puławska: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/

Kraków Zamknięta: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-krakow/

Umowa dla Państwa przesyłana jest za pomocą platformy AUTENTI, która w prosty i szybki sposób umożliwia zawieranie umów na odległość

W przypadku braku możliwości zawarcia umowy poprzez podpis elektroniczny lub platformę AUTENTI,  zapraszamy do wizyty w siedzibie HUB Kolektyw, by podpisać umowę osobiście.

Czy umowa może być podpisana online?

Oczywiście! Preferujemy taką formę obiegu dokumentów jako szybką i ekologiczną.

Przygotowana umowa dla Państwa firmy zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów

Ile czasu zajmie podpisanie umowy?

Przygotowanie umowy na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia zostanie przygotowana w ciągu 15 minut i przesłana do podpisu za pośrednictwem platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.

Po podpisaniu umowy przez obie strony można się już posługiwać adresem HUB Kolektyw.

Gdzie znajdę formularz zamówienia?

Formularz znajdą Państwo na naszej stronie internetowej klikając pomarańczowy przycisk: WIRTUALNE BIURO WARSZAWA lub WIRTUALNE BIURO KRAKÓW. Następnie pojawi się cennik pakietów, należy przewinąć w dół i kliknąć czerwony przycisk ZAMÓW pod pakietem, który Państwa interesuje.

Linki bezpośrednie do formularza zamówienia:

Na jaki okres jest podpisywana umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Nasza oferta jest elastyczna, tak by maksymalnie dostosować się do zmian w Państwa firmie.

Jakie dokumenty potrzebne są do zawarcia umowy?

Wykaz dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy jest uzależniony od formy prawnej prowadzonej firmy.

Wykaz dokumentów dla spółki z. o.o.

SPÓŁKA POSIADAJĄCA KRS

(już działająca)

SPÓŁKA NOWO ZAKŁADANA

(w trakcje rejestracji)

Ø  Aktualny KRS

Ø  Dane osobowe reprezentanta spółki

Ø   umowa spółki z portalu S24 lub akt notarialny zawarcia spółki

Ø  Dane osobowe reprezentanta spółki

Wykaz dokumentów dla działalność gospodarczej

 – dane osoby fizycznej zakładającej działalność gospodarczą.

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

(już działająca)

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

(w trakcje rejestracji)

Ø  Aktualny wpis z CDIG

Ø  Dane osobowe właściciela działalności

Ø  Nazwa firmy

Ø  Dane osobowe właściciela działalności

Chcę założyć spółkę lub działalność gospodarczą a nie mam jeszcze NIP, co wtedy?

W przypadku spółek:

 

W związku z tym, że podmiot dopiero będzie zakładany należy przesłać skan umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24.

Na tym etapie nie jest wymagane wskazanie dokładnego adresu, wystarczy wskazać miasto jako siedzibę spółki.

Po przesłaniu skanu umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24 zostanie przygotowana dla Państwa umowa na usługę adresu firmowego, która zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.

Następnie po dosłaniu do HUB Kolektyw brakującego wpisu do KRS i potwierdzenia nadania numeru NIP zostanie Państwu przesłany aneks do umowy uzupełniający brakujące dane Państwa spółki. Aneks zostanie podpisany również za pomocą platformy AUTENTI.

 

W przypadku działalności:

Jeśli posiadają Państwo NIP prywatny osoby fizycznej to on stanowić będzie jednocześnie NIP działalności gospodarczej. W takiej sytuacji zostanie przygotowana od razu umowa dla Państwa i przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.

Przy braku prywatnego NIP przed rejestracją działalności w CEIDG należy w pierwszej kolejności podpisać umowę z HUB Kolektyw. Na ten moment w umowie nie będzie wskazany nr NIP, ponieważ firma dopiero będzie zakładana i należy wystąpić o nadanie numeru NIP .

Żeby uzyskać NIP, należy złożyć zgłoszenie identyfikacyjne NIP-7. Osoba fizyczna rozpoczynająca działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG składa zgłoszenie identyfikacyjne stanowiące podstawę nadania NIP we wniosku o wpis jednoosobowej działalności gospodarczej.

Po zarejestrowaniu działalności odsyłają Państwo do nas wpis z CEIDG z nadanym numerem. Szczegółowe informację odnośnie działalności gospodarczej można sprawdzić na stronie Rządowej pod LINKIEM (https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00120)

Czym różnią się od siebie pakiety/co zawiera dany pakiet?

W zależności od Państwa potrzeb mamy do dyspozycji 3 pakiety: MINI, MEDIO, PRO.

Pakiety różnią się przede wszystkim ilością skanowanych dokumentów, liczbą godzin sali spotkań do wykorzystania miesięcznie oraz częstotliwością odsyłania korespondencji na wskazany adres.

Czy można dokonać zmiany wybranego pakietu w trakcie obowiązującej umowy?

Zmiany wybranego pakietu wirtualne biuro / wirtualny adres można dokonać w dowolnym momencie. Migracja jest możliwa zarówno w górę, jak i w dół i dokonywana jest na podstawie aneksu do umowy.

Czy odbierają Państwo paczki?

W ramach usługi przyjmujemy paczki do 2 kg o maksymalnych wymiarach 50 cm.

Czy listy polecone z urzędu i sądu również są odbierane?

Posiadając wykupioną usługę biura firmowego odbieramy wszelkie listy polecone niezależnie od nadawcy.

Czy jest możliwość skanowanie listów?

Każdy pakiet posiada inną liczbę skanów, w zależności czy wybiorą Państwo MINI, MEDIO czy PRO. Szczegóły znajdą Państwo w poniższej zakładce:

https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/

Co w przypadku gdy przekroczę ilość stron skanów w miesiącu?

Rekomendujemy przejście na wyższy pakiet zgodnie z Państwa potrzebami.

Czy korespondencję można odebrać osobiście?

W dowolnym momencie można odebrać korespondencję w godzinach pracy biura. Zapewniamy też odsyłanie korespondencji raz lub parę razy w miesiącu pod wskazany adres korespondencyjny, w zależności od wybranego pakietu.

Czy korespondencję może odebrać inna osoba?

W każdym momencie mogą Państwo upoważnić inną osobę do odbioru dokumentów firmowych.

Należy wysłać na maila informację kogo Państwo upoważniają do odbioru korespondencji.

Czy rejestrując firmę w biurze wirtualnym są problemy z rejestracją do VAT?

Nie odnotowaliśmy takiej sytuacji. Urząd Skarbowy czasem weryfikuję, czy dana firma ma aktywną usługę w HUB Kolektyw.

W jaki sposób postępuje sekretariat HUB Kolektyw jeśli w biurze pojawi się mój kontrahent?

W sytuacji pojawienia się Państwa kontrahenta / klienta w biurze, zawsze dbamy o dobre imię Państwa firmy. Informujemy, że w tym momencie nie ma nikogo w biurze oraz prosimy o pozostawienie informacji do przekazania. Po wizycie otrzymują Państwo maila ze statusem wizyty.

Jakie są formy płatności?

Płatność jest dokonywana przelewem na podstawie otrzymanej faktury za wybrany przez Państwa okres rozliczeniowy. Do wyboru mamy okres:

  • miesięczny,
  • półroczny z naliczonym rabatem
  • roczny z naliczonym rabatem

Fakturę można również opłacić gotówką na miejscu w biurze.

W jaki sposób dowiem się o nadejściu korespondencji?

Współpraca z wirtualnym biurem opiera się o system oraz informację mailową.

W systemie znajdą Państwo:

  • informację o otrzymanej korespondencji wraz z datami oraz nazwą nadawcy,
  • informację o fakturach i płatnościach
  • komunikacja z biurem obsługującym Państwa firmę.

System dostępny jest na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://hubkolektyw.pl/logowanie/ Każda firma otrzymuje swój unikalny login i hasło po podpisaniu umowy.

Kiedy następuje powiadomienie o nadejściu korespondencji?

W dniu nadejścia korespondencji otrzymują Państwo powiadomienie mailowe o korespondencji wraz z podaniem nadawcy listu. Taka sama wiadomość znajduje się w dedykowanym systemie.
W dowolnym momencie mogą Państwo poprosić o zeskanowanie wskazanego listu lub całości korespondencji.

Czy oferują Państwo usługi księgowe?

Tak w ramach usług dla biznesu nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe. W zależności od rodzaju i formy opodatkowania mają Państwo do wyboru różne usługi księgowe.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i cenami na stronie: https://hubkolektyw.pl/uslugi-ksiegowe/

Czy oferują Państwo usługi finansowe dla firm?

Wspieramy biznesy w pozyskiwaniu finansowania oraz doradzimy, jakie rozwiązanie będzie dla nich najlepsze. Pomagamy w uzyskaniu środków na bieżącą działalność jak i na zaplanowane inwestycji – niezależnie od wysokości planowanej inwestycji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronie: https://hubkolektyw.pl/finansowanie/   lub kontakt z koordynatorem Bartosz Wąsikowski pod mailem: bartosz.wasikowski@hubkolektyw.pl

Jakie inne usługi Państwo oferują?

W ramach współpracy z HUB Kolektyw można skorzystać z usług:

  • Wirtualna Asystentka to realne wsparcie dla każdego biznesu bez zatrudniania pracownika. Jest to innowacyjna usługa wsparcia przedsiębiorców w najbardziej czasochłonnych czynnościach. Zapraszamy do oferty: https://hubkolektyw.pl/wirtualna-asystentka/

Twój wirtualny adres – to usługa skierowana do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. Usługa polega na wynajęciu adresu do doręczeń (pocztowych, kurierskich), obsługi korespondencji. W zależności od pakietu przesyłki są rejestrowane oraz skanowane bezpośrednio na skrzynkę mailową oraz do aplikacji. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często podróżują lub nie posiadają stałego miejsca zamieszkania lub szukają wygody zamiast stać na poczcie