Skip to main content

Blog startUP & MŚP

Wirtualne biuro Warszawa

Innowacja w biznesie, czyli Wirtualne Biuro w Warszawie

Wirtualne biuro Warszawa Mokotów to nowoczesne rozwiązanie nie tylko dla nowych podmiotów gospodarczych, ale również dla firm, które funkcjonują na rynku już od dłuższego czasu. Prestiżowy wirtualny adres w Warszawie zapewni świetny wizerunek Twojej firmie. Jednoosobowa działalność, spółka czy stowarzyszenie – w każdym przypadku wirtualny adres dla firmy na Mokotowie zwiększy dynamikę i efektywność działalności. Jeśli pragniesz obniżyć koszty obsługi biurowej, dopasuj pakiet pod firmę i sprawdź sam, z jakimi korzyściami wiąże się współpraca z HUB Kolektyw. Wynajmij prestiżowy adres wirtualnego biura dla firmy w Warszawie najtaniej! Gwarantujemy, że 15 minut formalności zaprocentuje wymiernymi efektami!

Cennik biur w Warszawie


Cennik BIURO WIRTUALNE*
Warszawa – ŚWIERADOWSKA 47

WYBIERZ SWÓJ PAKIET Pakiet MINI Warszawa Pakiet MEDIO Warszawa Pakiet PRO
Warszawa
Adres firmy na Mokotowie – Świeradowska 47
Obsługa korespondencji przychodzącej
Informowanie o nadejściu nowej korespondencji
Odsyłanie korespondencji na wskazany adres**
1x w miesiącu 1x w miesiącu 4x w miesiącu
Przesyłanie skanów korespondencji 10 stron 30 stron 100 stron
Dostęp do panelu klienta 24h
Dostęp do sali spotkań 1 godzina 4 godziny 8 godzin

Przy płatności za 1 miesiąc

59 79 99

Przy płatności za 6 miesięcy

53 70 90

Przy płatności za 12 miesięcy

50 65 80
ZAMÓW ZAMÓW ZAMÓW

* ceny netto
** cena nie zawiera kosztów odesłania korespondencji


Cennik BIURO WIRTUALNE*
Warszawa – PUŁAWSKA 77

WYBIERZ SWÓJ PAKIET Pakiet MINI Warszawa Pakiet MEDIO Warszawa Pakiet PRO
Warszawa
Adres firmy na Mokotowie – Puławska 77
Obsługa korespondencji przychodzącej
Informowanie o nadejściu nowej korespondencji
Odsyłanie korespondencji na wskazany adres**
1x w miesiącu 1x w miesiącu 4x w miesiącu
Przesyłanie skanów korespondencji 10 stron 30 stron 100 stron
Dostęp do panelu klienta 24h
Dostęp do sali spotkań 1 godzina 4 godziny 8 godzin

Przy płatności za 1 miesiąc

69 89 109

Przy płatności za 6 miesięcy

63 80 100

Przy płatności za 12 miesięcy

60 75 90
ZAMÓW ZAMÓW ZAMÓW

* ceny netto
** cena nie zawiera kosztów odesłania korespondencji

Wirtualne biuro w Warszawie – co to jest?

Biuro wirtualne w Warszawie Centrum wcale nie jest tak wirtualne, jak mogłoby się wydawać. Wirtualny adres firmy to tak naprawdę realne pomieszczenia biurowe i coworkingowe mieszczące się w centrum Warszawy, na Mokotowie, w których możesz pracować jako freelancer. Decydując się na wynajem takiego biura na godziny, zyskujesz adres dla firmy inny niż prywatny. To sprawia, że nie zabierasz pracy do domu – adres wirtualny, oprócz formalności związanych z rejestracją, dać może także przestrzeń do kreatywnej pracy w pomieszczeniach coworokingowych. Dla kogo tanie wirtualne biura w Warszawie będą dobrym rozwiązaniem?

  • ✓ freelancerów,
  • ✓ spółek,
  • ✓ fundacji i stowarzyszeń,
  • ✓ start upów,
  • ✓ sklepów internetowych,
  • ✓ firm otwierających swoje oddziały w innym mieście.

Wirtualne biuro Mokotów – HUB Kolektyw to atrakcyjne pakiety

Nasze wirtualne biuro Warszawa oferuje aż trzy różne pakiety, które dopasowane są do potrzeb i możliwości finansowych zarówno mniejszych, jak i większych firm. W naszej siedzibie w centrum Warszawy znajduje się 5 wyposażonych pokoi różnej wielkości, idealnych dla 3, 4, 5 lub nawet 10 osób! Już w najtańszym pakiecie otrzymujesz dostęp do sali konferencyjnej, w której zorganizujesz spotkanie z klientem lub burzę mózgów dla swojego zespołu. Freelancerom z pewnością spodoba się pakiet mini, zapewniający adres, odbiór korespondencji i możliwość skorzystania z sali spotkań przez godzinę w miesiącu. Spółkom czy oddziałom firm przypadnie do gustu rozbudowany pakiet pro, zakładający m.in. skan aż 100 stron korespondencji. Biuro wirtualne w Warszawie zapewnia usługi tanio, ale jednocześnie jest elastyczne i nastawione na spełnianie indywidualnych potrzeb klienta.

Wirtualny adres Warszawa – co zyskasz?

Wirtualne biuro w centrum Warszawy – najtaniej i solidnie! Tak działamy w HUB Kolektyw, zapewniając firmom przedsiębiorcom komfortowe warunki do pracy oraz profesjonalne wsparcie w działalności na własny rachunek. U nas zyskasz bowiem nie tylko wirtualny adres firmy, który możesz podać przy rejestracji firmy oraz umieścić na wizytówkach czy materiałach reklamowych, ale także kilka innych usług i korzyści:

  • ✓ przestrzeń do spotkań z klientami w komfortowych warunkach,
  • ✓ pomieszczenia do pracy w ciszy i spokoju,
  • ✓ odbiór korespondencji i jej skanowanie,
  • ✓ atrakcyjną cenę,
  • ✓ prestiżową lokalizację na Mokotowie,
  • ✓ dostęp do sali spotkań na godziny,
  • ✓ dostęp do panelu klienta przez 24h,
  • ✓ dostęp do recepcji i urządzeń biurowych oraz Internetu,
  • ✓ bezpłatną kawę i herbatę.

Nasze usługi to pierwszy krok do sukcesu. Zarejestruj swoją firmę na warszawskim Mokotowie i skorzystaj z możliwości, które daje wirtualne biuro HUB Kolektyw. Oferujemy całkowicie nieskomplikowaną umowę oraz atrakcyjny system fakturowania z wyborem okresowym oraz miesięcznym wypowiedzeniem. W każdej chwili możesz zmienić pakiet na mniej lub bardziej rozbudowany – wszystko po to, byś czuł się pewnie, wybierając właśnie nasze wirtualne biuro w Warszawie w konkurencyjnej cenie.

Biura wirtualne Warszawa – niska cena i inne korzyści

Wirtualny adres dla firmy w Warszawie pozwala ograniczyć koszty, które wiążą się z rozpoczęciem i prowadzeniem działalności na własny rachunek. Decydując się na wynajem adresu z HUB Kolektyw na Mokotowie, minimalizujesz wydatki. W jaki sposób?

  • ✓ Nie ponosisz kosztów związanych z wynajmem biura i jego wyposażeniem.
  • ✓ Płacisz za korzystanie z przestrzeni tylko w tym czasie, w którym realnie przebywasz w biurze.
  • ✓ Nie musisz zatrudniać takich pracowników, jak: recepcjonistka, sprzątaczka, sekretarka.

Oferujemy również możliwość wynajmu biura na godziny w Warszawie!

Współczesny rynek jest wyjątkowo konkurencyjny – każdy robi wszystko, by odnieść jak największe zyski przy jak najmniejszych wydatkach. Koszty warto minimalizować na wiele sposobów, a jednym z nich jest inwestycja w wirtualne biuro w Warszawie, które zapewnia tanie usługi w trosce o zadowolenie klientów. Jeśli zatem chcesz maksymalizować zyski, ograniczając wydatki i szukasz biura w niskiej cenie, wirtualny adres firmy na Mokotowie w Warszawie to Twoja szansa na sukces! Zapraszamy do kontaktu oraz zapoznania się z naszym cennikiem oraz ofertą i skorzystania z naszych usług. Z wirtualnym biurem HUB Kolektyw wynajmiesz przestrzeń do pracy najtaniej, jak to tylko możliwe!

Urzędy, pod które podlega nasze wirtualne biuro

Nasza siedziba zlokalizowana jest w centrum miasta, wśród nowoczesnych biurowców na Mokotowie i podlega pod następujące urzędy:

  • ✓ Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, XIII Wydz. KRS ul. Czerniakowska 100 00-454 Warszawa Telefon: (22) 440 06 91
  • ✓ ZUS III Oddział w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. (22) 560 16 00,
  • ✓ Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów, ul. Postępu 16A, 02-676 Warszawa, tel. (22) 502 00 00,
  • ✓ Urząd Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, tel. (22) 443 65 00.

Sprawdź również:

Wirtualne biuro Warszawa – zapraszamy do osobistego kontaktu!

FAQ

Jaki będzie adres mojej firmy?

W ramach pakietu wirtualne biuro / wirtualny adres, Państwa firma posługiwać się będzie adresem w zależności od wybranej lokalizacji:

Świeradowska 47, 02-662 Warszawa Lub
Puławska 77/U5, 02-595 Warszawa

Jest to Państwa adres zarówno rejestrowy, jak i marketingowy.

Czy umowa może być podpisana online?

Oczywiście! Preferujemy taką formę obiegu dokumentów jako szybką i ekologiczną.

Przygotowana umowa dla Państwa firmy zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów

Ile czasu zajmie podpisanie umowy?

Przygotowanie umowy na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia zostanie przygotowana w ciągu 15 minut i przesłana do podpisu za pośrednictwem platformy AUTENTI, która oferuje usługę e-podpisu i gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.

Po podpisaniu umowy przez obie strony można się już posługiwać adresem HUB Kolektyw.

Chcę podpisać umowę, w jaki sposób mam to zrobić?

W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz na naszej stronie wybierając lokalizację dogodną dla Państwa firmy.

Mamy 3 biura do wyboru.

Warszawa Świeradowska:  https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/

Warszawa Puławska: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/mikrobiuro/

Kraków Zamknięta: https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-krakow/

Umowa dla Państwa przesyłana jest za pomocą platformy AUTENTI, która w prosty i szybki sposób umożliwia zawieranie umów na odległość

W przypadku braku możliwości zawarcia umowy poprzez podpis elektroniczny lub platformę AUTENTI,  zapraszamy do wizyty w siedzibie HUB Kolektyw, by podpisać umowę osobiście.

Gdzie znajdę formularz zamówienia?

Formularz znajdą Państwo na naszej stronie internetowej klikając pomarańczowy przycisk: WIRTUALNE BIURO WARSZAWA lub WIRTUALNE BIURO KRAKÓW. Następnie pojawi się cennik pakietów, należy przewinąć w dół i kliknąć czerwony przycisk ZAMÓW pod pakietem, który Państwa interesuje.

Linki bezpośrednie do formularza zamówienia:

Na jaki okres jest podpisywana umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Nasza oferta jest elastyczna, tak by maksymalnie dostosować się do zmian w Państwa firmie.

Jakie dokumenty potrzebne są do zawarcia umowy?

Wykaz dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy jest uzależniony od formy prawnej prowadzonej firmy.

Wykaz dokumentów dla spółki z. o.o.

SPÓŁKA POSIADAJĄCA KRS

(już działająca)

SPÓŁKA NOWO ZAKŁADANA

(w trakcje rejestracji)

Ø  Aktualny KRS

Ø  Dane osobowe reprezentanta spółki

Ø   umowa spółki z portalu S24 lub akt notarialny zawarcia spółki

Ø  Dane osobowe reprezentanta spółki

Wykaz dokumentów dla działalność gospodarczej

 – dane osoby fizycznej zakładającej działalność gospodarczą.

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

(już działająca)

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

(w trakcje rejestracji)

Ø  Aktualny wpis z CDIG

Ø  Dane osobowe właściciela działalności

Ø  Nazwa firmy

Ø  Dane osobowe właściciela działalności

Chcę założyć spółkę lub działalność gospodarczą a nie mam jeszcze NIP, co wtedy?

W przypadku spółek:

 

W związku z tym, że podmiot dopiero będzie zakładany należy przesłać skan umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24.

Na tym etapie nie jest wymagane wskazanie dokładnego adresu, wystarczy wskazać miasto jako siedzibę spółki.

Po przesłaniu skanu umowy spółki lub potwierdzenia rejestracji w systemie S24 zostanie przygotowana dla Państwa umowa na usługę adresu firmowego, która zostanie przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.

Następnie po dosłaniu do HUB Kolektyw brakującego wpisu do KRS i potwierdzenia nadania numeru NIP zostanie Państwu przesłany aneks do umowy uzupełniający brakujące dane Państwa spółki. Aneks zostanie podpisany również za pomocą platformy AUTENTI.

 

W przypadku działalności:

Jeśli posiadają Państwo NIP prywatny osoby fizycznej to on stanowić będzie jednocześnie NIP działalności gospodarczej. W takiej sytuacji zostanie przygotowana od razu umowa dla Państwa i przesłana za pomocą platformy AUTENTI, która gwarantuje bezpieczeństwo zdalnie podpisywanych dokumentów.

Przy braku prywatnego NIP przed rejestracją działalności w CEIDG należy w pierwszej kolejności podpisać umowę z HUB Kolektyw. Na ten moment w umowie nie będzie wskazany nr NIP, ponieważ firma dopiero będzie zakładana i należy wystąpić o nadanie numeru NIP .

Żeby uzyskać NIP, należy złożyć zgłoszenie identyfikacyjne NIP-7. Osoba fizyczna rozpoczynająca działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG składa zgłoszenie identyfikacyjne stanowiące podstawę nadania NIP we wniosku o wpis jednoosobowej działalności gospodarczej.

Po zarejestrowaniu działalności odsyłają Państwo do nas wpis z CEIDG z nadanym numerem. Szczegółowe informację odnośnie działalności gospodarczej można sprawdzić na stronie Rządowej pod LINKIEM (https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00120)

Czym różnią się od siebie pakiety/co zawiera dany pakiet?

W zależności od Państwa potrzeb mamy do dyspozycji 3 pakiety: MINI, MEDIO, PRO.

Pakiety różnią się przede wszystkim ilością skanowanych dokumentów, liczbą godzin sali spotkań do wykorzystania miesięcznie oraz częstotliwością odsyłania korespondencji na wskazany adres.

Czy można dokonać zmiany wybranego pakietu w trakcie obowiązującej umowy?

Zmiany wybranego pakietu wirtualne biuro / wirtualny adres można dokonać w dowolnym momencie. Migracja jest możliwa zarówno w górę, jak i w dół i dokonywana jest na podstawie aneksu do umowy.

Czy odbierają Państwo paczki?

W ramach usługi przyjmujemy paczki do 2 kg o maksymalnych wymiarach 50 cm.

Czy listy polecone z urzędu i sądu również są odbierane?

Posiadając wykupioną usługę biura firmowego odbieramy wszelkie listy polecone niezależnie od nadawcy.

Czy jest możliwość skanowanie listów?

Każdy pakiet posiada inną liczbę skanów, w zależności czy wybiorą Państwo MINI, MEDIO czy PRO. Szczegóły znajdą Państwo w poniższej zakładce:

https://hubkolektyw.pl/wirtualne-biuro-warszawa/

Co w przypadku gdy przekroczę ilość stron skanów w miesiącu?

Rekomendujemy przejście na wyższy pakiet zgodnie z Państwa potrzebami.

Czy korespondencję można odebrać osobiście?

W dowolnym momencie można odebrać korespondencję w godzinach pracy biura. Zapewniamy też odsyłanie korespondencji raz lub parę razy w miesiącu pod wskazany adres korespondencyjny, w zależności od wybranego pakietu.

Czy korespondencję może odebrać inna osoba?

W każdym momencie mogą Państwo upoważnić inną osobę do odbioru dokumentów firmowych.

Należy wysłać na maila informację kogo Państwo upoważniają do odbioru korespondencji.

Czy rejestrując firmę w biurze wirtualnym są problemy z rejestracją do VAT?

Nie odnotowaliśmy takiej sytuacji. Urząd Skarbowy czasem weryfikuję, czy dana firma ma aktywną usługę w HUB Kolektyw.

W jaki sposób postępuje sekretariat HUB Kolektyw jeśli w biurze pojawi się mój kontrahent?

W sytuacji pojawienia się Państwa kontrahenta / klienta w biurze, zawsze dbamy o dobre imię Państwa firmy. Informujemy, że w tym momencie nie ma nikogo w biurze oraz prosimy o pozostawienie informacji do przekazania. Po wizycie otrzymują Państwo maila ze statusem wizyty.

Jakie są formy płatności?

Płatność jest dokonywana przelewem na podstawie otrzymanej faktury za wybrany przez Państwa okres rozliczeniowy. Do wyboru mamy okres:

  • miesięczny,
  • półroczny z naliczonym rabatem
  • roczny z naliczonym rabatem

Fakturę można również opłacić gotówką na miejscu w biurze.

W jaki sposób dowiem się o nadejściu korespondencji?

Współpraca z wirtualnym biurem opiera się o system oraz informację mailową.

W systemie znajdą Państwo:

  • informację o otrzymanej korespondencji wraz z datami oraz nazwą nadawcy,
  • informację o fakturach i płatnościach
  • komunikacja z biurem obsługującym Państwa firmę.

System dostępny jest na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://hubkolektyw.pl/logowanie/ Każda firma otrzymuje swój unikalny login i hasło po podpisaniu umowy.

Kiedy następuje powiadomienie o nadejściu korespondencji?

W dniu nadejścia korespondencji otrzymują Państwo powiadomienie mailowe o korespondencji wraz z podaniem nadawcy listu. Taka sama wiadomość znajduje się w dedykowanym systemie.
W dowolnym momencie mogą Państwo poprosić o zeskanowanie wskazanego listu lub całości korespondencji.

Czy oferują Państwo usługi księgowe?

Tak w ramach usług dla biznesu nasze biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe. W zależności od rodzaju i formy opodatkowania mają Państwo do wyboru różne usługi księgowe.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i cenami na stronie: https://hubkolektyw.pl/uslugi-ksiegowe/

Czy oferują Państwo usługi finansowe dla firm?

Wspieramy biznesy w pozyskiwaniu finansowania oraz doradzimy, jakie rozwiązanie będzie dla nich najlepsze. Pomagamy w uzyskaniu środków na bieżącą działalność jak i na zaplanowane inwestycji – niezależnie od wysokości planowanej inwestycji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronie: https://hubkolektyw.pl/finansowanie/   lub kontakt z koordynatorem Bartosz Wąsikowski pod mailem: bartosz.wasikowski@hubkolektyw.pl

Jakie inne usługi Państwo oferują?

W ramach współpracy z HUB Kolektyw można skorzystać z usług:

  • Wirtualna Asystentka to realne wsparcie dla każdego biznesu bez zatrudniania pracownika. Jest to innowacyjna usługa wsparcia przedsiębiorców w najbardziej czasochłonnych czynnościach. Zapraszamy do oferty: https://hubkolektyw.pl/wirtualna-asystentka/

Twój wirtualny adres – to usługa skierowana do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. Usługa polega na wynajęciu adresu do doręczeń (pocztowych, kurierskich), obsługi korespondencji. W zależności od pakietu przesyłki są rejestrowane oraz skanowane bezpośrednio na skrzynkę mailową oraz do aplikacji. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często podróżują lub nie posiadają stałego miejsca zamieszkania lub szukają wygody zamiast stać na poczcie