Blog startUP & MŚP

Jak odzyskać czas prowadząc firmę?

Jeśli prowadzisz biznes i masz wrażenie, że brakuje Ci czasu- sprawdź co zrobić!

Nie trać czasu!

Jaki błąd najczęściej popełniamy? Gdy dni zaczynają przemijać coraz szybciej, zaczynamy uświadamiać sobie jak ważny jest dla nas czas. Codziennie obowiązki, zobowiązania zawodowe, rodzina, znajomi i pasje są w stanie czasem nas przytłoczyć. Niezależnie od natłoku, postępowy świat proponuje nam korzystne rozwiązania, pozwalające zyskać cenny czas. Taką receptą może okazać się zlecenie zadań Wirtualnej Asystentce. Kierując własną firmą możemy nie zdawać sobie sprawy jak czasochłonne okazuje się prowadzenie social mediów, proces rekrutacji, czy organizacja dokumentów księgowych.

Ile trwa zatrudnienie pracownika?

            Według specjalistów ds. HR szacowany czas rekrutacji na jedno stanowisko to średnio 26dni! Zdarza się również, że czas ten wydłuża się do trzech miesięcy, ze względu na złożoność procesu i konieczność przeprowadzenia kilku istotnych etapów. Zlecając Wirtualnej Asystentce realizację zadań unikniesz długotrwałych procesów rekrutacyjnych oraz zyskasz czas na rozwijanie działalności przedsiębiorstwa.

Podstawa to SOCIAL MEDIA!

            Social media to obecnie najdynamiczniej rozwijający się kanał marketingu internetowego. Prowadzenie social mediów również wymaga nie lada poświęcenia, analizowania oraz eksplorowania działalności konkurencji, w celu przekazania jak najbardziej trafnych treści dostosowanych pod klientów. Aktywność marek w social media jest obowiązkowa! Jeśli Twoje profile społecznościowe mają przyciągnąć więcej nabywców to warto pomyśleć o powierzeniu pracy zdalnej pomocy, która zajmie się realizacją w bardziej efektywny, pomysłowy i profesjonalny sposób. Pracochłonność opisywanej działalności to nie tylko publikowanie postów, odpowiadanie na komentarze i wiadomości, ale także przede wszystkim budowanie grupy zaangażowanych odbiorców danego produktu/usługi, bycie na bieżąco z wydarzeniami, regularne publikowanie relacji. Takie aktywności kreują afirmowany wizerunek firmy. Kliknij TUTAJ, aby już dzić zlecić prowadzenie sociali naszej Wirtualnej Asystentce.

Jak ogarnąć księgowość? My wiemy jak!

            Istotnym elementem zorganizowania rachunkowości każdej firmy jest właściwy system dokumentacji księgowej. Sprawny obieg dokumentów w firmie jest kluczowym aspektem prowadzenia współczesnej działalności. Organizacja dokumentacji księgowej obejmuje opracowanie zasad wystawienia, kontroli, obiegu i przechowywania dokumentów. Nasza Wirtualna Asystentka zagwarantuje Państwu pełne przegląd oraz prowadzenie ksiąg i rozliczeń, analizę finansową, nadzór, doradztwo i wsparcie księgowe. Dzięki współpracy z profesjonalnym biurem rachunkowym, Twoja księgowość już nie będzie chaosem!

            Jeszcze nie wiesz, czy kliknąć dalej i powierzyć swoje zadania WA? Nie klikaj, stracisz tylko szansę na odzyskanie cennego czasu przy prowadzeniu własnego biznesu i możliwość wygospodarowania go na inne sprawy.

asystentka zdalna, wirtualna asystentka, wirtualne asystentki, zdalna pomoc, zdalne biuro


SPRAWDŹ NASZĄ NOWĄ USŁUGĘ.
WIRTUALNA ASYSTENTKA – REALNE WSPARCIE DLA FIRMY.

Warszawa Świeradowska 47

Warszawa Puławska 77

Kraków Zamknięta 10


Biuro HUB Kolektyw sp. z o.o. ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy KRS o numerze KRS 0000923105, kapitał zakładowym 5000 zł., NIP 5213791235, REGON 36806529900000
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych w związku z zawarciem umowy z HUB Kolektyw
Copyright 2013 - 2021 HUB Kolektyw - Wirtualne biuro Warszawa i Kraków
Projektowanie stron www Warszawa: OlimpWeb