TikTok to jeden z fenomenów internetu. Dzięki swojemu formatowi publikowania treści ma ogromny potencjał w tworzeniu virali.
Czym jest TikTok
Obecnie TikTok, jak i Instagram to medium społecznościowe z ponad miliardową bazą użytkowników, w którym zabawa, sława i marketing pojawiają się wspólnie i naprzemiennie.
Aby odpowiedzieć na pytanie czym jest TikTok, jest to serwis społecznościowy, którego główną funkcją jest udostępnianie filmów tworzonych przez użytkowników. Każdy użytkownik może stworzyć swój własny, krótki filmik i udostępnić go w aplikacji TikTok.
Natomiast każdy z pozostałych użytkowników wspomnianej aplikacji może wejść z filmikiem w interakcję poprzez obejrzenie, a następnie polubienie lub skomentowanie. Aby zacząć tworzyć na TikToku, wystarczy jedynie smartfon z dostępem do internetu, gdyż filmiki na TikToka można nagrywać wyłącznie za pomocą kamery tylnej i/lub przedniej telefonu.
Ponadto rejestracja w serwisie jest prosta i darmowa. TikTok działa bardzo podobnie do Instagrama – również opiera się na algorytmach. Kiedy założysz konto na TikToku, początkowo może tam być chaos – masa treści, które Cię nie interesują, jednak Tik tok wpasuje się z odpowiednimi treściami pod Ciebie, już po krótkim czasie.
Dodatkowo możesz wyszukiwać interesujące Cię treści za pomocą sekcji ,,Odkryj” (lupka). To tam znajdziesz najpopularniejsze hashtagi oraz trendy na TikToku. Jednym słowem – im więcej będziesz oglądać treści, które naprawdę Cię interesują, tym częściej algorytm TikToka będzie Ci pokazywać treści bardziej dopasowane do Ciebie. Atutem Tiktoka jest przekazywanie treści w atrakcyjnej formie. Nagrania potrafią oddziaływać na wiele zmysłów i pobudzają znacznie więcej obszarów w mózgu, a wzbogacenie treści w odpowiednie efekty angażuje odbiorców do dalszego korzystania i eksplorowania.
Jak wesprze Wirtualna Asystentka?
Wirtualna Asystentka stworzy konto należące do danej marki/firmy. Takie konto zapewni budowanie społeczności, zwiększy zainteresowanie wśród prezentowanej usługi/produktu. WA pomoże spełnić rolę operatora przy nagraniu tik-toka czy filmiku na Instagramie, zadba również i wybierze atrakcyjne filtry oraz efekty, które pozwolą przyciągnąć szerokie grono odbiorców. Jeśli firma będzie chciała intensywnie promować swój produkt/usługę.
Pracownik zdalny zorganizuje odpowiednią reklamę wykorzystującą lokowanie oraz poszuka influencer’ów, którzy wpasują się w promowanie danego produktu. Taki sposób inwestowanie w marketing nie tylko zapewni możliwość szybkiego zdobycia przewagi konkurencji, ale również dzięki reklamie dotrze do odpowiedniego grona odbiorców.
Jakie zadania należą do Wirtualnej Asystentki?
- Określenie grupy docelowej firmy – podstawą skutecznej komunikacji jest określenie do kogo kieruje się treści,
- Tworzenie jakościowych treści – dynamiczne, wartościowe treści pokazujące markę od kuchni, ludzi, którzy ją tworzą, proces powstawania produktów, oferta oraz promocja,
- Influencer Marketing – zdobędzie współprace, które zwiększą świadomość marki oraz wzmocnią jej wizerunek,
- Zadbanie o hashtagi – opisze materiały hashtagami, które zbudują zasięgi kanału,
- Regularne publikowanie – systematyczność pozwoli na regularne algorytmy aplikacji i rosnące zasięgi konta,
- Prowadzenie działań również na Instagramie – zachęcanie do odwiedzenia innych mediów społecznościowych zwiększy wiarygodność marki, dodawanie niezbędnych linków to łatwy i szybki dostęp dla odbiorcy do odwiedzenia Twojej strony internetowej.
Jest wiele korzyści płynących z działań na social mediach, warto powierzyć je kompetentnym i zaangażowanym osobą, aby zamierzone cele i efekty spełniły się.
Wirtualna asystentka zrealizuje pomysły, poprzedzone przemyślaną strategią i na bieżąco monitorować będzie ich skuteczność. Skontaktuj się klikajac TUTAJ, aby zlecić zadania zdalnej asystentce.