Blog startUP & MŚP

Filmy na Instagramie czy TikToku?

TikTok to jeden z fenomenów internetu. Dzięki swojemu formatowi publikowania treści ma ogromny potencjał w tworzeniu virali.

Czym jest TikTok

Obecnie TikTok, jak i Instagram to medium społecznościowe z ponad miliardową bazą użytkowników, w którym zabawa, sława i marketing pojawiają się wspólnie i naprzemiennie.

Aby odpowiedzieć na pytanie czym jest TikTok, jest to serwis społecznościowy, którego główną funkcją jest udostępnianie filmów tworzonych przez użytkowników. Każdy użytkownik może stworzyć swój własny, krótki filmik i udostępnić go w aplikacji TikTok.

Natomiast każdy z pozostałych użytkowników wspomnianej aplikacji może wejść z filmikiem w interakcję poprzez obejrzenie, a następnie polubienie lub skomentowanie. Aby zacząć tworzyć na TikToku, wystarczy jedynie smartfon z dostępem do internetu, gdyż filmiki na TikToka można nagrywać wyłącznie za pomocą kamery tylnej i/lub przedniej telefonu.

Ponadto rejestracja w serwisie jest prosta i darmowa. TikTok działa bardzo podobnie do Instagrama – również opiera się na algorytmach. Kiedy założysz konto na TikToku, początkowo może tam być chaos – masa treści, które Cię nie interesują, jednak Tik tok wpasuje się z odpowiednimi treściami pod Ciebie, już po krótkim czasie.

Dodatkowo możesz wyszukiwać interesujące Cię treści za pomocą sekcji ,,Odkryj” (lupka). To tam znajdziesz najpopularniejsze hashtagi oraz trendy na TikToku. Jednym słowem – im więcej będziesz oglądać treści, które naprawdę Cię interesują, tym częściej algorytm TikToka będzie Ci pokazywać treści bardziej dopasowane do Ciebie. Atutem Tiktoka jest przekazywanie treści w atrakcyjnej formie. Nagrania potrafią oddziaływać na wiele zmysłów i pobudzają znacznie więcej obszarów w mózgu, a wzbogacenie treści w odpowiednie efekty angażuje odbiorców do dalszego korzystania i eksplorowania.

Jak wesprze Wirtualna Asystentka?

Wirtualna Asystentka stworzy konto należące do danej marki/firmy. Takie konto zapewni budowanie społeczności, zwiększy zainteresowanie wśród prezentowanej usługi/produktu. WA pomoże spełnić rolę operatora przy nagraniu tik-toka czy filmiku na Instagramie, zadba również i  wybierze atrakcyjne filtry oraz efekty, które pozwolą przyciągnąć szerokie grono odbiorców. Jeśli firma będzie chciała intensywnie promować swój produkt/usługę.

Pracownik zdalny zorganizuje odpowiednią reklamę wykorzystującą lokowanie oraz poszuka influencer’ów, którzy wpasują się w promowanie danego produktu. Taki sposób inwestowanie w marketing nie tylko zapewni możliwość szybkiego zdobycia przewagi konkurencji, ale również dzięki reklamie dotrze do odpowiedniego grona odbiorców.

Jakie zadania należą do Wirtualnej Asystentki?

  • Określenie grupy docelowej firmy – podstawą skutecznej komunikacji jest określenie do kogo kieruje się treści,
  • Tworzenie jakościowych treści – dynamiczne, wartościowe treści pokazujące markę od kuchni, ludzi, którzy ją tworzą, proces powstawania produktów, oferta oraz promocja,
  • Influencer Marketing – zdobędzie współprace, które zwiększą świadomość marki oraz wzmocnią jej wizerunek,
  • Zadbanie o hashtagi – opisze materiały hashtagami, które zbudują zasięgi kanału,
  • Regularne publikowanie – systematyczność pozwoli na regularne algorytmy aplikacji i rosnące zasięgi konta,
  • Prowadzenie działań również na Instagramie – zachęcanie do odwiedzenia innych mediów społecznościowych zwiększy wiarygodność marki, dodawanie niezbędnych linków to łatwy i szybki dostęp dla odbiorcy do odwiedzenia Twojej strony internetowej.

Jest wiele korzyści płynących z działań na social mediach, warto powierzyć je kompetentnym i zaangażowanym osobą, aby zamierzone cele i efekty spełniły się.

Wirtualna asystentka zrealizuje pomysły, poprzedzone przemyślaną strategią i na bieżąco monitorować będzie ich skuteczność. Skontaktuj się klikajac TUTAJ, aby zlecić zadania zdalnej asystentce.

wirtualna asystenkta, zdalna pomoc, zdalny asystent


SPRAWDŹ NASZĄ NOWĄ USŁUGĘ.
WIRTUALNA ASYSTENTKA – REALNE WSPARCIE DLA FIRMY.

Warszawa Świeradowska 47

Warszawa Puławska 77

Kraków Zamknięta 10


Biuro HUB Kolektyw sp. z o.o. ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy KRS o numerze KRS 0000923105, kapitał zakładowym 5000 zł., NIP 5213791235, REGON 36806529900000
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych w związku z zawarciem umowy z HUB Kolektyw
Copyright 2013 - 2021 HUB Kolektyw - Wirtualne biuro Warszawa i Kraków
Projektowanie stron www Warszawa: OlimpWeb