Zacznij oszczędzać czas i pieniądze, zatrudnij Wirtualną Asystentkę.
Zatrudniając wirtualną asystentkę możemy liczyć zarówno na wsparcie biznesu online, pomoc i doradztwo dla przedsiębiorstw lub właścicieli firm w formie zdalnej. Zadania dedykowane pomocy zdalnej mogą dotyczyć różnych dziedzin począwszy od administracji, zarządzania po marketing, czy obsługę klienta. Działalność Wirtualnej Asystentki to także prowadzenie social mediów, Copywriting oraz przygotowywanie treści typu posty, grafiki, czy krótkie artykuły. Delegując nudne formalności, czy dość popularny, ale zarówno ciężki w tworzeniu kontent na social media zyskasz czas, który przeznaczyć można na ważniejsze zadania ukierunkowane na zysk dla Twojego biznesu.
Jakie umiejętności powinien posiadać Wirtualna Asystentka?
Wykwalifikowana pomoc zdalna powinna posiadać pakiet umiejętności, na który w głównej mierze składa się:
- Pakiet Office i Google; opanowanie bardziej zaawansowanych funkcji narzędzi biurowych znacząco ułatwia jakość i szybkość pracy,
- Social Media oraz content management; opanowanie biznesowych narzędzi do zarządzania kontami, tworzenia i publikowania treści, znajomość narzędzi typu Canva oraz WordPress,
- Zarządzanie projektami; umiejętność organizowania pracy, research informacji, dzielenia zadań, realizacji ich zgodnie z harmonogramem, znajomość technik typu Kanban oraz aplikacji Trello lub To-doist;
- Budowanie relacji oraz umiejętność komunikacji; obsługa klientów na live chat, prowadzenie korespondencji mailowej i obsługi telefonicznej klientów,
Już dziś powierz swoje zadania Wirtualnej Asystentce i postaw na rozwój Twojego biznesu!
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a resztę życzeń spełnimy my, to takie proste!
Kliknij TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
Twoja Asystentka czeka na zlecenie od Ciebie.