Zakładanie spółki z o.o. – kiedy zawrzeć umowę o wirtualny adres

Jedynym z największych wątpliwości co do korzystania z usługi biura wirtualnego jest kolejność formalności krok po kroku. Nasze biuro wirtualne zadba o sprawną obsługę klienta oraz odpowie na najbardziej nurtujące pytania.

Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy?

Wystarczy 15 minut, aby rozpocząć korzystanie z prestiżowego adresu w Warszawie Mokotów lub Kraków Podgórze. Zapoznaj się ze szczegółami oferty biura Hub Kolektyw, które posiada 8-letnie doświadczenie na rynku.


Aby zarejestrować firmę potrzebny jest adres do zarejestrowania siedziby, natomiast aby móc korzystać z usług biura wirtualnego trzeba mieć firmę. Z pomocą przyjdzie obsługa biura, które wytłumaczy procedurę, aby jak najsprawniej dopełnić formalności oraz podpisać umowę na biuro firmowe dla spółki, działalności, fundacji czy stowarzyszenia. Nieważne jaką firmę prowadzisz, możesz skorzystać z oferty na adres korespondencyjny oraz rejestracyjny prowadzonej działalności.

W celu podpisania umowy należy jedynie wypełnić formularz na naszej stronie internetowej. Poznaj szczegóły!

Procedura krok po kroku w HUB Kolektyw

W pierwszej kolejności zachęcamy do zapoznania się z ofertą biura HUB Kolektyw. Klikając w zakładkę WIRTUALNE BIURO WARSZAWA lub WIRTUALNE BIURO KRAKÓW pojawi się cennik pakietów, w zależności od potrzeb należy wybrać jeden pakiet. Następnym krokiem jest kliknięcie ZAMÓW pod cennikiem. Wybierz pakiet pod własne potrzeby. Abonamenty różnią się ilością godzin sali spotkań, skanów oraz odsyłką oryginalnych dokumentów.

W dalszej części pojawi się formularz w celu przystąpienia do procesu zawarcia umowy z HUB Kolektyw. Dane, które są niezbędne do wypełniania to:

  • imię i nazwisko,
  • telefon, e-mail,
  • adres do korespondencji,
  • dane firmowe (w przypadku zakładania działalności, spółki należy ominąć to pole).
  • wybrany pakiet
  • sposób płatności

Na podstawie wypełnionego formularza, biuro HUB Kolektyw przygotuje umowę na świadczenie usługi biura firmowego.

Co dzieje się w przypadku kiedy firma jeszcze nie istnieje?

Na etapie zakładania firmy do wskazania w akcie notarialnym jest siedziba spółki jako miasto, w tym wypadku należy wskazać Warszawę/Kraków, nie konkretnie ulicę. Na podstawie aktu notarialnego możemy zawrzeć umowę na usługę biura wirtualnego, a po dokonaniu rejestracji podmiotu, wystarczy uzupełnić dokumenty przesyłając do nas drogą mailową KRS.

Taka sama procedura jest w przypadku rejestracji spółki w S24, należy wypełniając wskazać miasto oraz dzielnicę, np. Warszawa Mokotów.

Po dokonaniu tych formalności można wypełnić formularz rejestracyjny na naszej stronie- wyżej opisane w Procedura krok po kroku w HUB Kolektyw.

Jak podpisać umowę?

Umowę na świadczenie biura wirtualnego możesz podpisać zdalnie- używając podpisu elektronicznego. Jeśli chcesz zobaczyć siedzibę firmy na miejscu, recepcja jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Wtedy można w dowolonym momencie przyjść do biura w celu podpisania umowy.

Kiedy płacę za usługę?

Usługę biura wirtualnego można opłacać miesięcznie, półrocznie lub rocznie. W przypadku płatnści długoterminowej przysługuje rabat, skorzystaj z obinżenia kosztów prowadzenia firmy i wybierz długoterminową opcję. Za usługę zapłacisz po podpisaniu umowy (w przypadku posiadania firmy) oraz po rejestracji podmiotu w przypadku firmy dopiero powstającej.

adres firmy w Warszawie, biuro do wynajęcia, oszczędność kosztów, wirtualne biuro, wirtualne biuro kraków, wirtualny adres


SPRAWDŹ NASZĄ NOWĄ USŁUGĘ.
WIRTUALNA ASYSTENTKA – REALNE WSPARCIE DLA FIRMY.

Warszawa Świeradowska 47

Warszawa Puławska 77

Kraków Zamknięta 10