Blog startUP & MŚP

6 Sposobów w jakich wirtualne biuro może pomóc w rozwoju Twojej firmy

STORYTELLING – historia własnej marki

STORYTELLING

Stworzenie własnej marki to nie lada wyzwanie, ale jeszcze większą umiejętnością jest sprecyzowanie historii o swoim produkcie, która stworzona we właściwy sposób przyniesie korzyści marketingowe.

Storytelling zalicza się do kreowania wizerunku marki za pomocą wyobraźni. Przy okazji buduje więzi z ludźmi i usługami. Celem tego mechanizmu jest wywołanie pozytywnych emocji u odbiorcy.

Bardzo dobrymi przykładami jest firma Apple i Coca Cola, która od początku ma sprecyzowanego bohatera swojego brandu.

Nie jest to nowość, a sztuka znana od lat. Większość marek odnoszących sukces wykorzystuje storytelling do budowania wizerunku.

Czytaj dalej

Coworking, czyli 8 rzeczy, które musisz wiedzieć!

Spółka komandytowa – wady i zalety

Chcąc założyć własną działalność, zastanawiamy się, jaki podmiot prawny wybrać. Jedną z możliwości jest spółka komandytowa. Jakie wady i zalety ma tego taka spółka? Jakie są plusy i minusy prowadzenia spółki komandytowej? O tym w dzisiejszym wpisie.

Czytaj dalej

SHARING ECONOMY- trend ekonomiczny wspierający więzi społeczne

SHARING ECONOMY- trend ekonomiczny wspierający więzi społeczne

Brzmi obco? Przekonajmy się, że termin ten jest nam doskonale znany.

Odpowiedź jest prosta- nawet osoby, które nie kojarzą tego terminu z pewnością korzystały z usług organizacji, które są SHARING lub kreują się właśnie na tego typu. Wbrew pozorom trend ten zakorzenił się tak głęboko, że niektóre firmy na siłę próbują sprostać temu procesowi.

Czytaj dalej

Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Czyli najlepsze sposoby na przyswajanie wiedzy.

Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Czyli najlepsze sposoby na przyswajanie wiedzy. Nauka języka obcego? A może nowe oprogramowanie komputerowe, którego opanowanie wymaga od Państwa przyswajania wiedzy? Nauka towarzyszy nam od zawsze. Niestety skojarzenia z tym procesem zwykle wracają do czasów szkolnych, gdzie metody nauki już dawno powinny pójść w zapomnienie. Ich nieefektywność została udowodniona przez szereg badań.

Czytaj dalej

Czy wirtualne biuro jest legalne?

Wirtualne biuro to adres, pod którym rejestrowana jest działalność gospodarcza. Z takiego adresu skorzystać może naraz wiele firm. To usługa pełnego outsourcingu obsługi biurowej. E-biura obsługują księgowość, pocztę, a także udostępniają przestrzeń biurową – biurka czy sale konferencyjne. Takie rozwiązanie jest idealne dla dynamicznie rozwijających się firm o różnym charakterze oraz osób, które chcą prowadzić działalność gospodarczą, a z różnych względów nie posiadają nieruchomości.

Czytaj dalej

Co to jest wirtualne biuro i co powinieneś o nim wiedzieć?

Wirtualne biuro to rozwiązanie wybierane coraz częściej przez różnego rodzaju firmy. Pomysł narodził się pod koniec lat XX w USA. Współcześnie bardzo wiele osób pracuje zdalnie wykonując zawód freelancera w różnych dziedzinach – fotografii, grafiki, projektowania czy copywritingu. Wirtualne biuro, podobnie jak coworking, zrzesza ich i pozwala na czerpanie profitów za niewielką opłatą.

Czytaj dalej

Wirtualne biuro jako siedziba firmy – wady i zalety

Wirtualne biuro pozwala na wynajem miejsca do prowadzenia działalności. Jest to usługa, świadczona przez firmy dysponujące przestrzenią biurową, która zapewnia klientowi adres, skrzynkę pocztową, a także wsparcie administracyjne. Jakie korzyści pozwala zyskać wirtualne biuro, a na czym polegają wady takiego rozwiązania? Odpowiedzi na te kluczowe pytania można znaleźć w poniższym tekście.

Czytaj dalej


Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych w związku z zawarciem umowy z HUB Kolektyw
Copyright 2013 - 2020 HUB Kolektyw - Wirtualne biuro Warszawa i Kraków
Projektowanie i tworzenie stron www: OlimpWeb